Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Eva - 8 april 2009 06:57

Martin somnade tidigare än vanligt igår och då passade även jag på att lägga mig en timme tidigare :). Skönt!

Idag bjuder vädret på grått och mulet, mindre kul, men man får hoppas att det är som igår, då kom solen på eftermiddagen.


Jag har en liten fundering. Varför väljer man skinnsäten i bilen när man köper en ny bil? Jag har det i min bil och eftersom jag köpte den begagnad så kunde jag ju tyvärr inte välja bort det ;). Det blir fruktansvärt varmt på sommaren och iskallt på vintern. Förra sommaren satt jag på en handduk för att minimera risken att ha en blöt fläck i arslet när man klev ur bilen ;).

Nu i vinter har jag inte haft något att sitta på och det är ett under att man inte fått blåskatarr, visserligen har jag rumpvärmare i bilen, men det tar ju ett tag innan den blir varm.

Jag ska köpa typ en stolsdyna som jag kan sitta på nu i sommar för en handduk är inte den bästa lösningen.

Visst är det bra att man bara kan torka av sätena om det blir smutsigt, men annars är det bara nackdelar.





Ovido - Quiz & Flashcards