Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 12 september 2009

Odjur=fästing

Av Eva - 12 september 2009 14:22

Igår kväll när jag duschade så upptäckte jag en pytteliten fästing som hade satt sig fast....usch! Det är faktiskt första för i år. Den hade satt sig i naveln...kul ställe! När jag skulle ta bort den så gick den sönder så nu sitter säkert huvudet kvar. Nu får jag hålla koll på att jag inte får någon ring som kan betyda Borrelia.


MIchelle kom hem från klassresan och hon var helt slut för dom hade varit vakna hela natten. Hm...man kommer ju ihåg själv hur det var :). Jag tror hon hade haft kul i varje fall, har knappt hunnit att prata med henne eftersom hon stupade i säng så fort hon kom in genom dörren.



 
 
Ingen bild

Skånepågen

12 september 2009 18:55

Man är ung bara en gång, men kul kan man ha flera gånger.

 
Magnus

Magnus

13 september 2009 15:09

Hade också en fästing i naveln för ett par år sen. Jag lyckades inte heller få bort den helt den gången. Det är en liten prick som knappt är synlig. Det märkliga är att det kliar på det stället varje sommar...

http://mj.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

13 september 2009 22:33

Usch och fy för fästingar!

Jasså du är en sån där "farmare" jag kanske ska kolla om det är nått för mig.

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards