Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Av och På

Av Eva - 10 september 2009 09:21

Martin har precis lärt sig att stänga av teven. Det är hans favoritprogram "Musses klubbhus", men nu står han vid teven och trycker av och på :). Han har stått där i 10 minuter nu och jag undrar hur lång tid det tar innan han ledsnar. Jag brukar ha kanalen "Playhouse disney" på för dom har bäst barnprogram. Dom andra kanalerna har inte lika bra tecknade program.

Solen skiner idag också och jag funderar på att åka hem till mamma ikväll och gå ut i skogen och plocka svamp. Det värsta är allt rensande sen. Det är inte lika kul, men det kan kanske vänta till morgondagen för jag har ingen lust att ställa mig och förvälla svamp sent på kvällen. Det luktar inte så gott.

Det bästa är att torka svampen, men vi har ingen plats till det.

Nu har Martin ledsnat hör jag så jag måste gå och roa honom lite.

Ha en bra dag alla vänner.


Tjingeling

 
 
Sanna

Sanna

10 september 2009 11:22

Aha då lär du inte ha någon hel TV snart då...skrattar!
Minns det där pillandet och undersökandet osv. Det är väl på så sätt de blir tekniker senare i livet...ha ha!
Ha en go dag nu du och Martin!
Kramen

http://sancha

 
Ingen bild

Skånepågen

10 september 2009 16:10

Undersökande verksamhet, heter det när man blir äldre.

 
Sussi

Sussi

10 september 2009 19:28

Det var riktigt härligt väder idag :-)

Jag har inte photoshop men däremot publisher. Få se om jag kanske kan få till nåt i den?

Ha en trevlig kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards