Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 28 april 2009

Regn idag?

Av Eva - 28 april 2009 07:56

Vilket grått och trist väder jag vaknade till :(. Det kommer säkert att börja regna när som helst. I och för sig så behövs det för det är torrt i skog och mark nu. Kanske är bra till sista April då det tänds brasor överallt.


Idag måste jag upp till systembolaget och handla lite vin. Mamma ska ha en massa vin också så det kommer att se ut som vi ska ha stor fest i helgen ;).

Jag tycker det är lite jobbigt att handla på systembolaget, man vet aldrig om man ska visa leg eller inte. Dom frågar nästan alltid efter det och när dom sen får se hur gammal jag egentligen är så brukar dom säga att jag ska ta det som en komplimang....jo då, lite glad blir man ju. Är man 34 år och får visa leg på bolaget så får man vara nöjd :).


Nu har lillpyre ledsnat och vill ha min uppmärksamhet. Han låter riktigt arg eftersom jag sitter här och knattrar istället för att leka med honom.

Så Tjingeling

 
 
Jennie

Jennie

28 april 2009 09:50

Ja visst ser det ut att bli regn, skulle vara lite skönt tycker jag faktiskt.

Jag brukar också få visa leg, det är lite kul!

http://jtv.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

28 april 2009 12:13

Tappa för guds skull inte flaskorna nu...hihi.
Här är det disigt men varmt. Solen vill inte riktigt fram helt.
Hörs och kramen!

http://sancha.bloggagratis.se

 
Eva

Eva

28 april 2009 15:33

Jennie, det blev inget regn idag :).

Jag ska hålla i flaskorna hårt Sanna. Fy så hemskt om man skulle tappa dom ;).
Kram

http://www.gruddelin.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

28 april 2009 18:52

Jennie!
Fick också visa leg. länge och minns att jag tyckte detta var skämsigt. Undrar varför för idag vore det en ära!!! *ler*

http://sancha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards