Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 20 april 2009

Promenad i vårsolen

Av Eva - 20 april 2009 20:57

Jag tvingade med mig Michelle ut på en promenad ikväll. Det var inte populärt. Det var ett evigt tjat, gnäll och muttrande hela vägen så det hade nästan varit bättre om hon hade varit hemma. Det gick bra att gå med mitt ben, visst känns det, men jag tog det lugnt och då gick det bra.

Jag har nästan alltid kameran med mig nu för tiden, det är dags att jag lär mig använda den :).

Här kommer några kort från promenaden.

Jag fångade även Michelle på bild, det brukar inte vara det lättaste...hehehe.

Så här brukar hon se ut på alla kort, vill aldrig vara med på bild.

 
 
Cilla

Cilla

20 april 2009 22:37

Fina bilder gumman!!
Glöm nu inte bort den 16 maj!!! Så ni inte bokar något annat då vill säga.
Kram

http://cillalindblad.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

20 april 2009 22:55

-Vem vill vara med på bild? ha ha och det är precis detsamma med mina barn. Jag fotar också en hel del och har kameran med mig överallt. Så de börjar väl bli vana men visst, den där handen kommer upp ibland och håller för eller så gör de miner.
Jättefina bilder!

Kramen

http://sancha.bloggagratis.se

 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

21 april 2009 05:50

Åååh vilka våriga fina bilder.
:)

http://mofs.bloggagratis.se

 
Eva

Eva

21 april 2009 08:12

Cilla, inte glömmer vi bort den 16 maj, det är ju tradition att komma till er när det är Esc :). Då sover vi över.

Sanna, ja visst är dom roliga :). Som tur är så finns det annat fint ute i naturen att fotografera.

Mofs, tack!

http://www.gruddelin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards