Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

Ännu en utmaning...fått dille på det här

Av Eva - 26 februari 2009 23:02

Jag hittade en rolig utmaning. Tror jag fått dille på det här :)

Den som säkert kommer känna sig utmanad är Cilla :)


1. Stänger du av mobilen när du sover? Nej, bara ljudet


2. Vem såg dig senast naken? Min sambo Johan


3. Hur såg du ut på högstadiet? Åh...herregud..det har jag förträngt ;)


4. Hur kommer du att se ut om 20 år? En aning rynkigare, tyngdlagen har väl gjort sitt också så allt hänger väl vid knäna :)


5. Hur var du på dagis? Jag gick aldrig på dagis


6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Hjälpsam ( om jag inte har 1 miljard andra saker att göra ) och lojal


7. Har du celluliter? Finns det någon som inte har det?


8. Biter du på naglarna? Ja, periodvis


9. Har du något handikapp? Skada på gulafläcken i ögat och hör dåligt på höger öra...vet inte om det kan kallas handikapp, men det är det för mig.


10. Är du rädd för att få hängbröst? Nej, det får väl dom flesta


11. Tror du att gud är en man eller kvinna? Jag tror det finns två stycken, en man och en kvinna


12. Svär du? Ja, alldeles för mycket tyvärr


13. Är du trevlig mot Jehoves Vittnen? Nej usch...finns det några värre?


14. Hur homa är du på en skala 1-10? Öh...1


15. Tror du på utomjordingar? Nej


16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Oj, vad ledsnar man minst på....hm...någon pastasallad kanske


17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Lever


18. Har du blivit arresterad? Nix


19. Ljuger du? En vit lögn har man väl dragit någon gång


20. Har du kysst en polis? Nix


21. Är du rädd för Securitasvakter? Nej, varför skulle jag vara det?


22. Har du någonting att dölja? Inte just nu


23. Vad har du på din nyckelknippa? En massa nycklar, en kapsylöppnare och ett litet gosedjur


24. Är du/har du varit gift? Nej


25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Ja, om han inte kom hem på något annat sätt


26. Kan du laga cyklar? Har aldrig försökt så jag vet inte


27. Kan du fixa med bilar? Jag håller mig till att tanka, fylla på spolarvätska, byta glödlampor och sånt, större grejer överlåter jag till någon som kan.


28. Kan du baka bröd? Är inte intresserad av att baka så bröd har jag aldrig gett mig på


29. Vet du hur man frostar av en frys? Japp


30. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Desperate housewifes, dom verkar har kul eller Glamour, vilket lyxliv =)






 
 
Sanna

Sanna

26 februari 2009 23:35

Låter som du och jag är rätt lika då och skulle nästan svarat detsamma. he he

http://sancha.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards