Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

Magen kurrar

Av Eva - 23 februari 2009 21:44

Jag är hungrig så här sent på kvällen och man ska inte äta efter kl 18, men äh...vad tusan, det blir nog några rostade mackor ändå :).

Annars kommer den kurrande magen hålla mig vaken halva natten.

Första praktikdagen för Michelle gick bra, men hon fick en smutsig tröja att ha på sig och dom sa att hon skulle ta hem och tvätta den. Usch...vad äckligt!!! Det var bara att slänga in den i tvättmaskinen, men den var nästan lika fläcklig och grå när den kom ut. Den ska väl egentligen vara vit, men är grådaskig, fläckig, har 3 hål på magen som är ihopsydda och en massa andra småhål. Ska det vara så på en lunchrestaurang???

Dit kommer inte jag gå och äta.

Hon hade fått skala massor av lök så nu på kvällen har hon fortfarande ont  i ögonen.

Hon fick fri lunch, sallad...he he he...hon som inte äter grönsaker så hon sa att hon troligtvis skulle gå ner i vikt dom här veckorna.

Ja, ja sånt är livet, det är bara att bita ihop eller som min chef sa, livet är inte till för amatörer ;).

Nej, nu blir det en sväng ut till köket och mina efterlängtade rostade mackor.


Puss



Lips Glitter Graphics  

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards