Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

Börja på första bokstaven i ditt namn

Av Eva - 13 februari 2009 13:02

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta och skicka till dina vänner och radera mina svar. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som skickade detta till dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Eva

2. Ett ord på fyra bokstäver: Ekar

3. Flicknamn: Emma

4. Pojknamn: Erik

5. Yrke: Ekonom

6. Färg: Elefantgrå ( hittar ingen färg på E )

7. Klädesplagg: Egensydd tröja ( he he he)

8. Mat: Enrisrökt skinka


9. Sak i badrummet: Element (dom flesta i varje fall)


10. Plats/stad: Enköping

11. En orsak att vara sen: En gubbe i hatt som kör bil

12. Något man skriker: EVA!! Ja när dom ropar på mig :) ( Det var visst fusk att skriva sitt namn två ggr, men lite fusk har ingen dött av )

13. Film: Ett ufo i Nex York

14. Något man dricker: Explorer (Vodka)

15. Band: Europe

16. Djur: Ekorre

17. Gatunamn: Eskilsgatan

18. Bil: Everett-Morrison (Tog hjälp av internet)


19. Sång: En dag med Tommy Nilsson

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Engelsk fotboll


Jag snodde detta av Jimmie som hade lagt upp detta på FB.

 
 
Ingen bild

hb

13 februari 2009 13:27

Läs igenom dina regler en gång till åsså gör du själv rätt.............

 
Eva

Eva

13 februari 2009 15:20

Äh...lite fusk skadar aldrig =) Hade annars suttit här resten av dagen och försökt få fram svar på allt och det har jag inte tid med.

http://www.gruddelin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards