Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 8 februari 2009

Jag hittade några bilder på Ozzy som liten

Av Eva - 8 februari 2009 22:30

Jag hittade några bilder på Ozzy när han var liten och jag hade glömt bort hur söt han var. Ibland ångrar jag att jag kastrerade Alice för det skulle ha varit roligt att ha en kull till. Det var en underbar tid när vi hade kattungar här hemma. Ozzy föddes i den första kullen och dom var 3 syskon.

I den andra kullen var dom 4 syskon och då hade jag tagit in vildkatten "Tjejen" så i 3 månader hade vi 7 katter här hemma :).


Jag vet inte hur gammal Ozzy är här, men jag tror han är ca 3 veckor. Heliga Birmor födds vita, men efter ett par veckor börjar färgen komma på öron, nos, ben och svans. Visst är han söt!


Den här bilden talar för sig själv....Åh så jag vill ha kattungar igen.


Tripp, trapp, trull.

Vem tror ni är Ozzy...jo den största så klart....han var den enda som var brunmaskad i den kullen.


Ozzy med sin mamma Alice. Kolla in dom blå ögonen, dom bara lyser.

 
 
Ingen bild

Eva.M

8 februari 2009 22:52

Åh, herreguuuud va söt!! Jag vill också ha en liten kisseunge. Undrar just hur surpuppan Moa skulle reagera? Hon har med viss reservation nu, efter sex månader, börjat acceptera Tuva...
Kramen!

 
Eva

Eva

8 februari 2009 23:03

Kattungar är det sötaste som finns och man blir helt sjuk när man ser dom.
Ozzy och Alice är inte så rädda för Martin längre, kan tom gå fram och buffa och tula med honom ibland :), men det är fortfarande väldigt läskigt när han skriker. Tänk att Tuva är 6 månader nu, tiden går för fort.

Kram kram

http://www.gruddelin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards