Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 10 december 2008

Av Eva - 10 december 2008 14:04

Så börjar det närma sig 80-tals festen i morgon :)

Jag vågar knappt se fram mot det eftersom man hela tiden är beredd på att något ska hända. Martin kanske blir sjuk, barnvakterna (farmor och farfar) kanske bli sjuka eller jag själv. Har nyst och snorat idag, men jag hoppas det inte bryter ut tills i morgon.

Martins farmor och farfar var hit igår för att hälsa på lilla Martin så han fick träffa dom några dagar före. Allt kommer nog gå jätte bra.

Dom har ju 3 barn själva så dom vet ju hur man gör om man säger som så ;).

Johan är det ju inte några större fel på .... he he ;).

Jag provade att krusa håret idag....hm...det var inte vackert ska jag säga. Håret blev hur stort som helst och jag satte upp det i en toffs så jag slipper se det. Nej, det blir nog någon annan frisyr i morgon.

Jag kan inte få till någon spretlugg heller eftersom den är för lång.


Nu börjar det lukta lite misstänksamt här.....tror det är någon som har "brummat" i blöjan. Kanske bäst att byta den innan "brummet" trycks ut allt för mycket.



Ovido - Quiz & Flashcards