Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Eva - 6 augusti 2010 22:21

Så var sista semesterdagen slut :(. Ångesten börjar sakta men säkert att smyga sig på nu.....BLÄ!!!!

Ser inte fram mot det alls, men det är väl bara att bita ihop och dra sitt strå till stacken.


Idag har det varit jätte fint väder så jag passade på att tvätta 4 maskiner tvätt. Det är så skönt att kunna hänga tvätt ute och det luktar FANTASTISKT gott när det har hängt ute på tork. Jag insåg att jag behöver fler klädnypor ;).

Jag passade även på att måla lite på uthuset medans Martin sov. Det går sakta men säkert framåt.

Sen kom svärföräldrarna, svärfar och Johan fortsatte att snickra på verandan och sen grillade vi.

Michelle kom hem och hon hade sin lillasyster med sig. Hon har tjatat länge om att få komma hit och sova över och nu är hon kvar under natten. Det går säkert jätte bra. Jag har inte hört ett ljud sen dom gick och la sig :).

Det är nog kul för Michelle att ha båda sina småsyskon på ett och samma ställe.


I morgon ska jag på barnloppis med svärmor. Hoppas man får tag i något till Martin. Det är superbra för man kan få tag i leksaker jätte billigt.


Tjingeling


Ovido - Quiz & Flashcards