Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 2 november 2009

Städat och sagt nej

Av Eva - 2 november 2009 22:15

Ännu en måndag avklarad. Ikväll har vi försökt att städa lite här hemma. Jag har plockat bort lite grejer, dammat lite (inte överallt), Johan har dammsugit och jag har torkat golven. Nu luktar det Ajaxfräscht :).


Mäklaren ringde och frågade om vi ville lägga bud på huset, men vi svarade nej, Jag berättade att vi behöver mer förvaring än det som fanns i huset och hon förstod. Nu är det bara att hålla tummen på att något mer hus dyker upp. Det skulle kännas skönt att flytta i vår när solen och värmen är på väg.


Jag ska göra ett sista försök till att få det som jag vill på jobbet, men jag har inga större förhoppningar men en liten tumme tänker jag i varje fall hålla. Hoppet är det sista som sviker en människa.

Blir det inte som jag vill nu så är det bara att bita i det sura äpplet och försöka anpassa situationen till det bästa.


Tjingeling





 
 
Sussi

Sussi

3 november 2009 08:39

Vi flyttade ut i huset vi bor i nu den 13 juni. Det var också en helt underbar tid. Precis när värmen började komma :-)
Hoppas ni hittar ett fint och bra hus..

Även jag läser mycket precis innan jag ska sova! Det hjälper mig att slappna av och bli trött.
Jag har inte läst nån av dom böckerna. Filmen Män som hatar kvinnor har jag sett!

Jag kan säga att maten var ingen höjdare ihop hihi

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Jag

Jag

3 november 2009 13:20

Hoppas det löser sig med hus, jobb och alla dina planer du har också!
Tror att det poppar upp positiva saker när man minst anar det.

Kramen!

http://sancha.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Skånepågen

3 november 2009 20:15

Säkert klokt beslut, det där med huset. Det är ändå ens livs affär som skall göras.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards