Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 24 juni 2009

Mobilopertörsförsäljare....BLÄ!!!!

Av Eva - 24 juni 2009 13:36

Fy för mobiloperatörförsäljare. Som vanligt blev jag påhoppad av Telenor idag när jag skulle gå ut från Lindex och jag gör verkligen allt för att dom inte ska prata med mig. Jag tittar inte ens på dom för får man ögonkontakt är det kört. Det var kört även idag fast jag tittade ner och såg ut att ha bråttom. - Hallå där, vilka ringer du med idag, frågade killen? - Er (tyvärr tänkte jag säga). Sen bubblade han på och jag försökte avvärja mig. Jag berättade att det är jätte dålig mottagning på landet. - Vad har du för mobil, frågade han? En Sony Ericson C901, svarade jag. - Men är det en 3G mobil, frågade han. -Ja, svarade jag. På något sätt fick jag honom att förstå att jag inte var intresserad.

Dom försöker få mig att förlänga det abonnemang jag har idag, men det kan dom glömma. Jag ska snart säga upp detta och ha Telia istället. Det fungerar bäst vid stugan + att sambon har Telia så då ringer vi gratis till varandra.

Blir ni också påhoppade?


Tjingeling


 
 
Sanna

Sanna

24 juni 2009 15:26

...näe bara i telefonen som svar på din fråga.
Tycker också att du väljer bra här!
Kramen från mig i värmen!

http://sancha

 
pillan

pillan

24 juni 2009 18:43

japp ..jo det händer väl att man blir , men som slipad försäljare man är med många år på nacken så är dom rättså lätta att göra sig av med ..just på mobiler så har ju jag företags abonemang så där går det lätt

http://www.pillans.se/wp

 
Ingen bild

Skånepågen

24 juni 2009 19:34

Kan du ge dig f.n på. Att dom orkar.
Du läste väl mitt inlägg 22/6. Konstig marknadsföring allt det här med mobiler tycker jag.

 
♥ Jempajenny

♥ Jempajenny

24 juni 2009 20:38

Jag fyrar av jordens leende och säger:

"Det spelar ingen roll, för jag är nöjd med det jag har" och så ler jag lite till och går därifrån.

Brukar fungera bra.

http://jempajenny.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

24 juni 2009 21:19

Ja jag ska knöggla in mannen där...*asg* fast jag tror inte han får plats.
Kram kram...

http://sancha

 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

24 juni 2009 21:36

Säg att du är magsjuk när dom kommer fram. Det har jag gjort. Extremt effektivt.

http://mofs.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

24 juni 2009 21:49

Jag sägaer alltid att jag har just deras "märke" på allt från mobiltelefoni till elbolag, då brukar dom tacka så mycket.
Te.x när God El var i Allum så sa jag att jag använder mig av God El osv osv.

F.ö har jag Telia som mobilabonnemang och jag är helt nöjd med det, ja förutom priset då.
;)

Kramis!

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards