Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 4 mars 2009

Praktikproblem

Av Eva - 4 mars 2009 14:16

Michelle var precis hem och hämtade sina ridkläder. Hon har inte varit på sin praktikplats idag. Tydligen så är det en person som inte är så trevlig där och hennes kompis Isabell var sjuk idag och då ville inte Michelle gå dit själv. Dom tog kontakt med Mentorn och Syon på skolan så dom två dagar som är kvar ska dom istället vara på ett dagis. Syon hade sagt att dom hade fått klagomål från det stället förr så det var väl inte konstigt att dom inte ville vara kvar. Dom fick bara höra hur lata dom var ( fast dom stod och jobbade ) att dom tog för lång lunch ( fast lunchen inte var slut)  osv...! Då är det inte roligt. Förra veckan gick bra för då var inte denna person där.

Om ca en timme slutar Johan och då ska vi iväg och handla. Martin kommer nog att vara trött och grinig precis när vi ska iväg och då är det inte roligt att klä på honom kläder. Det är bara att hoppas att han somnar i vagnen i affären så han håller sig lugn :).

Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på dopet eftersom jag inte hittat något nytt. Det får bli en gammal trasa sen förr :(.



 
 
Ingela

Ingela

4 mars 2009 19:04

Kan fråga sig varför de fortfarande skickar dit elever om de fått klagomål...
Ge stan en chans, lämna Martin med pappa och gå med en kompis. Har märkt att man inte ids då man har vagnen med sig, lätt stressande är det också.

http://crosscreekrapids.bloggagratis.se

 
Eva

Eva

4 mars 2009 21:17

Dom fixade praktikplats själva, inte genom skolan så dom fick höra det när platsen redan var fixad, men dom ville ge det en chans. Men nu kanske ingen vill vara där med, man får ju hoppas att inga stackare ordnar prao där igen.
Jag har faktiskt varit iväg och försökt shoppat själv, men inte hittat något ändå. Kanske går det bättre om jag tar med mig en kompis som kan ge tips och råd ;).

http://www.gruddelin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards