Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 30 december 2009

Riktigt less

Av Eva - 30 december 2009 23:19

Jag har precis tryckt i mig en skål med ostbågar, mest för att jag var hungrig och behövde fylla ut magen med något. Någon smak kände jag inte idag heller.

För två veckor sedan var jag sjuk och nu i lördags blev jag dålig igen :(. Snacka om less jag är nu. Lukt och smak försvann helt och nu har det satt sig i bihålorna istället. Jag har inte gjort annat än att sova i två dagar nu och jag är helt slut i kroppen. Jag ringde sjukvårdsupplysningen idag och fick komma till Närakuten ikväll så nu har jag fått penicillin utskrivet. Men jag säger bara en sak, läkare, finns det något värre att gå till?????

Jag har inget förtroende alls för dom längre och dom skiter i vad man säger. Det är JAG som känner min kropp, inte läkaren. Så det så.


Igår var vi till min frisör och klippte Martin. Det var verkligen dags igen. Luggen hängde in i ögonen och polisongerna såg för roliga ut. Det är helt otroligt vilken hårväxt han har, men han har väl ärvt det av mig.

Han får njuta av sitt hår nu när han är liten för när han bli äldre så kommer han säkert att tappa det precis som alla karlar i sambons släkt.


  

Här sitter Martin och ska klippas. Han var så otroligt duktig hela tiden.

Bilden är taget med mobilen, därav den dåliga kvalitén.   

Så här ser han ut från sidan, nyklippt och fin :).

 

  

Och så här ser han ut framifrån....Vilken fin min han gör, men det var det bästa kortet för han gjorde värre miner på alla andra ;-). Det är helt omöjligt att fota honom nu för tiden.


 
 
Ingen bild

skånepågen

31 december 2009 10:07

Vilken snygging.
Gott nytt år önskar jag från ett kallt Österlen.

 
Jag

Jag

31 december 2009 16:05

Jag vill bara önska dig ett riktigt Gott Nytt År och hoppas att vi alla får ett nytt bra år 2010! Kramar från Sanna.

p.s Krya på dig!

http://sancha.bloggagratis.se

 
pillan

pillan

2 januari 2010 09:19

Ville bara önska er en god fortsättning på det nya året ..

hoppas du känner dig friskare nu och att pencellinet har gjort sitt ,,,kramar

http://www.pillans.se/wp

 
Magnus

Magnus

2 januari 2010 19:06

Hoppas att du kryar på dig snart.

http://mj.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards