Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

Skitmobilen trasig

Av Eva - 25 maj 2009 14:04

Grrrrrr! Nu har mobilen lagt av också. Inom loppet av 6 mån har först kyl och frys gått sönder, men den gick att laga. Sen gick tvättmaskinen sönder och vi fick köpa ny. Sen gick ugnsluckan sönder på spisen och går inte att laga, men vi har dragit oss för att köpa en ny. Diskmaskinen gick sönder här om dagen och nu mobilenskiten. Man blir så less!!!!

Jag fick ett nyt SIM-kort till mobilen idag eftersom mitt var från stenåldern och jag stoppade i det i mobilen och efter det är den tvärdöd. Det går inte att få igång den alls. Nu har jag fått plocka fram en gammal mobil jag hade för länge sedan och hur kul är det?

Det blir nog inget Thuns för min del utan jag får istället åka och kolla om man antingen kan laga mobilen eller om jag köper en ny. Den har trots allt några år på nacken.

Vi får väl se vad som händer.


Tjingeling

 
 
Sanna

Sanna

25 maj 2009 15:08

Kosta på dig en ny som passar dig som handsken och det brukar nästan bli billigare än att laga upp.

Magsjuka vill vi ju inte ha och det smittar ju så du hade ju inget val här men det går ju flera tåg.

Förstår att du längtar ut och tur att pengarna löste sig med FK också.

Kramen från mig!

http://sancha

 
Sofia

Sofia

25 maj 2009 16:19

Ojoj det var inte roligt.
Hoppas du kan hitta en bra och billig mobil (eller gör som jag gjorde, jag förlängde mitt abonnemang och "fick" en ny mobil).
Thuns vad är det?

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Cilla

Cilla

25 maj 2009 17:54

Köp en ny!! Du ville ju iaf ha en ny!! så det kanske var meningen att den skulle paja nu...
Synd att du inte kom iväg vare sig till syster eller thuns.
Puss

http://cillalindblad.bloggagratis.se

 
Jennie

Jennie

25 maj 2009 20:28

Men herregud vilken otur man får ha. Du kanske har haft ditt strul med allt nu!

http://jtv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jag (Eva)

25 maj 2009 21:34

Sanna!
Ja, det lutar åt en ny mobil för denna verkar inte gå att få igång, men det lär inte bli många sms skickade för jag har inga kontakter kvar :(.
Jag hatar magsjuka och har haft en himla tur. Har inte hade det sedan jag var 14 år (peppar peppar ta i trä ;)) och min dotter Michelle som snart är 15 år har ALDRIG haft magsjuka...vilken tur jag har, jag som hatar allt som har med maginnehåll att göra.

Sofia!
Jag vill inte förlänga mitt abonnemang så det blir till att köpa en kontant.
Thuns har jag redan svart på hos dig :).

Cilla!
Syster och Thuns gjorde inte så mycket. Värre är det med mobilen....jag är så grinig..:(.

Jennie!
Det verkar som allt elektriskt ska strula hos oss nu. Jag väntar på att teven och min bärbara ska gå sönder också. Det vore verkligen toppen "Not"!

Kram på er.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards